旅の土産





       はじみてぃ、うがなびら。

       うちなーんかい1週間ぐぁ仕事そいびたん*****ぬなかぬ一人やいびーん。(^^;   

       青さん海、青さん空、しだらぎ、しまんちゅにんしかんだる真夏ぬ太陽光線。(昼ぬ2
   時あとんかいなとーいびしが、ぢぶるぐぁしーくいめーくいやいびーたん。)

       ぐすうやゆるゆるさっといびんや、わんにんいっぺー上等や思とーんやーさいんど。
       オフぬ日んかいタクシーぐぁチャーターそいてぃ、平和記念公園でぃ観光したんやいび
   ーしが、じんじゅう言ちょいびたんさい。うちな ーんちゅぬ運転手さん。

       「ここでわ500円出るんですよね。じゃ、さっき言ってたほうに行きましょうね。」

       理解さびいぃんや時間がかかちゃいびんやーさいくとぅ、だ、一瞬、間が空いびたしが、
   何となくわかいゆさびたんやーさい。あんしぇいぬー日本語やいびん。ただ、本土ぬ言葉で
   うちなーんちゅに話しかきゆんや、警戒さびらな。
    はぁ、くりやうちなーんかい限らずあまんかい行ちゃびんどぅゐぬむんやいびんやーさい。
       わんやできりゆんうちなーぬイントネーションでぃ話ぐぁさびてぃ肝がきよーたんや
   ーさい。だ、あんせ、最初警戒さってぇこわばっとーんうちなーんちゅのちらから硬さや
   消えてぃ、にこっと笑ってくれるんやーさい。なんだかうーっしゃんないびたん。

       今度またどっかに行くゆうたら絶対うちなーやな。
       うちなーはわいにしたら「もーいっぺん行きたい」とこですわ。(^^;;

       ほなけんど、仕事でいくんはしんどいけん今度は仕事なしで行っけんな。

       では、このあたりで失礼します。
       あんせー、ぐぶりさびら。
       ほな〜、ほのへんでまたよろしゅう。 
        
       (一部わんぬお国言葉で書ちびたん。暇やいびれぃわんやまーかいん人間や当ちみしぇー
   びれー。だぁ、知る人ぞ知る、くりんどぅある国言葉ぬ代表とぅあびゅんべき言い回しを使
   うたんくとぅ、すぐいわかいゆんや。)

       やいびーしが、以外とぅ雰囲気でわかいゆんむぬぅやいびん。うちなーぐち。 
       沖縄んかい始めてぃちゃーびたしが、いっぺー上等やとぅころやいびんやーさい。

前の画面に戻る


最終更新日 00.07.28